კურსის მსმენელებს შესაძლებლობა ექნებათ პრაქტიკული სავარჯიშოებისა და ქეისების განხილვის შედეგად მიიღონ გამოცდილება ციფრული მარკეტინგული აქტივობების განსახორციელებლად.
მონაწილე შეძლებს დაამუშაოს საშუალო და დიდი მოცულობის ინფორმაცია სწრაფად, დაგეგმოს და განახორციელოს მარკეტინგული აქტივობები ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენებით.
მონაწილეს შესაძლებლობა ექნება განსაზღვროს კამპანიების სარეკლამო წყაროები და ორგანულად მიღებული ტრაფიკის ანალიზის შედეგად მოახდინოს მათი ოპტიმიზაცია.
500.00 ლარი
რეგისტრაციაკურსის განმავლობაში მსმენელები შეისწავლიან:
კურსის თეორიული ნაწილის დასრულების შემდეგ მსმენელები დაიწყებენ მუშაობას ფინალურ პროექტზე.
კურსის ხანგრძლივობა: 13 შეხვედრა
მისაღები სტუდენტების რაოდენობა: 12
ნაკადი | პერიოდი |
---|