პროფესიული პროგრამები

კურსის მსმენელებს შესაძლებლობა ექნებათ პრაქტიკული სავარჯიშოებისა და ქეისების განხილვის შედეგად მიიღონ გამოცდილება ციფრული მარკეტინგული აქტივობების განსახორციელებლად.    

მონაწილე შეძლებს დაამუშაოს საშუალო და დიდი მოცულობის ინფორმაცია სწრაფად, დაგეგმოს და განახორციელოს მარკეტინგული აქტივობები ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენებით.

მონაწილეს შესაძლებლობა ექნება განსაზღვროს კამპანიების სარეკლამო წყაროები და ორგანულად მიღებული ტრაფიკის ანალიზის შედეგად მოახდინოს მათი ოპტიმიზაცია.

 

 

500.00 ლარი

რეგისტრაცია

კურსის განმავლობაში მსმენელები შეისწავლიან:

  • Email Marketing   
  • CRM
  • Social Media Bots:
    • ბოტი როგორც მარკეტინგული ინსტრუმენტი
    • ბოტის   დაგეგმვის პროცესი
    • ბოტის ტექნიკური პლატფორმების მიმოხილვა
    • ბოტის დაგეგმვა,  ბოტის აწყობა/პრაქტიკული
  • ტრაფიკის მნიშვნელობა და ტიპები
  • 4P ციფრულ მარკეტინგში
  • სეგმენტაცია და Buyer Personas
  • ანალიტიკა და მისი მნიშვნელობა: 
    • რა არის GA
    • რა არის GTM 
    • Tag manager & Google analytics &  FB analytics & FB Pixel იმპლემენტაციის გზები
  • SEO:
    • On Page SEO, 
    • Off Page SEO, 
    • სეო ხელსაწყოები და მათი გამოყენება
    • Audit Case study
  • რეკლამის ტიპები
  • დისფლეი და საძიებო რეკლამა

 

კურსის თეორიული ნაწილის დასრულების შემდეგ მსმენელები  დაიწყებენ მუშაობას ფინალურ პროექტზე.

კურსის ხანგრძლივობა: 13  შეხვედრა

მისაღები სტუდენტების რაოდენობა: 12

  • კურსის საფასური:
    500.00 ლარი
  • ნაკადი:
  • 1 - 16.01.2019

ტრენერი

ტრენერი

ნაკადი პერიოდი განრიგი
1 16.01.2019-14.02.2019 ორშაბათი, ოთხშაბათი, პარასკევი